Το όνομα του ανέμου (The Kingkiller Chronicle #1)/ Patrick Rothfuss

d9a7430c1b23f0ad445f68d3437df11a

Σαν αναγνώστρια που αναγνωρισμένα και με χαρτί γιατρού έχω μια εμμονική αγάπη για τα fantasy, δεν γίνεται να μην σχολιάσω ένα απο τα super duper καλύτερα βιβλία fantasy που έχω διαβάσει τελευταία. Εννοείται οτι μλάω για το ένα και μοναδικό, ανεπανάληπτο Το όνομα του ανέμου.

Αυτό το βιβλίο είναι για μένα ένα εξαιρετικό βιβλίο. Κ όχι από αυτά που λέω εξαιρετικά κ μετά σκέπτομαι «Εξαιρετικό, εκτός από εκείνο το κεφάλαιο που ήταν λίγο βαρετό» ή «είναι λίγο βαρύ αλλά εξαιρετική η τεχνική του» ή «Εκείνο το μέρος όμως δεν χρειαζόταν το τράβηξε λίγο παραπάνω, αλλα εξαιρετικό», ή «δεν μπορώ να πω κάτι λιγότερο από εξαιρετικό, αλλά δεν πέρασα τόσο καλά κατά την διάρκεια της ανάγνωσης»..
Το Όνομα του Ανέμου ήταν εξαιρετικό σε όλο το μήκος και το πλάτος των 855 σελίδων του. Δεν είναι βαρύ ούτε ελαφρύ σαν ανάγνωσμα. Πριν το ξεκινήσω φοβόμουν ότι θα είναι βαρύ, αλλά καμία σχέση. Καμία φορά σαν χαζό συσχετίζω το βάρος ενός βιβλίου με το κείμενο, για αυτό το λόγο αποφεύγω και τα τιτανοτεράστια, λεω δεν μπορεί τεράστια είναι, θα έχει πολλες μεγαλες αναλύσεις, περιττές σελίδες κ.λ.π.… ναι ναι ανόητος συνειρμός…
Η γλώσσα είναι υπέροχη, η αφήγηση κελαρυστή. Έχει αυτό το κάτι της γραφής του καλού 13646267συγγραφέα χωρίς ποτέ όμως να θεωρηθεί στημένο, πολυδουλεμένο αυτό που καμία φορά λέμε, εντάξει το προσπάθησε πολύ, είναι… δήθεν… Είναι απλά και έντιμα πολύ καλό!
Ο Κβοθ… είχα καιρό να αγαπήσω τόσο ήρωα, πολυμήχανος, πανέξυπνος, πολύ περήφανος και τρελά πεισματάρης. Καταπληκτικός. Το ίδιο και οι ιστορίες του.
Το λέω ειλικρινά, πάει πάνω από χρόνος που απορροφήθηκα τόσο από βιβλίο. Που επιτέλους πέρασα ολόκληρες ώρες, γεμάτες ώρες ανάγνωσης, που ενώ τα μάτια μου έκλειναν απλώς δεν ήθελα να τελειώσει… ήμουν σε κατάσταση “άλλο ένα κεφάλαιο και κλείνω” για πολλά κεφάλαια μετά… Τώρα συνειδητοποιώ πόσο ανόητα φέρθηκα που πριν το ξεκινήσω δεν είχα προμηθευτεί ήδη το δεύτερο βιβλίο, τώρα τι θα κάνω χωρίς Κβοθ;;;
Υ.Γ Και κάπου εδώ τελειώνει το παραμιλητό μου. Αν αγαπάτε το φανταστικό είδος και δεν το έχετε κάνει, απλως είστε χαζά που ακόμα δεν έχετε διαβάσει το Όνομα του Ανέμου, κάντε το!

Νικολέτα Παπαδάκη

Αγαπάω τα βιβλία και την ιστορία, να ασχολούμαι με βιογραφίες ανθρώπων που έζησαν κάποτε και να ξεθάβω τα πιο κρυφά τους μυστικά. Μα πιο πολύ απο όλα έχω πάθος με την λογοτεχνία. Μπορώ να περάσω ατελείωτες ώρες παρέα με ένα καλό βιβλίο σε σημείο που να ξεχάσω να φάω και να κοιμηθώ, και φυσικά μου αρέσει να μιλάω για όλα αυτά. Οπότε... ναι, έχω σκοπό να ζαλίσω πολύ κόσμο... Σχολιάζω βιβλια στο goodreds, εδώ θα βρείτε το προφίλ μου https://www.goodreads.com/user/show/13362307-nikoleta. Μπορείτε να διαβάσετε κείμενα μου και στην στήλη βιβλίου της ιστοσελίδας MAXMAG.

Leave a Reply

