Έλεν Κέλερ, ένα μικρό θαύμα.

LovArt's Corner

Μεγάλες προσωπικότητες υπάρχουν πολλές. Επιστήμονες οι οποίοι άλλαξαν κυριολεκτικά την καθημερινότητα μας, συγγραφείς που στιγμάτισαν την σκέψη μας, μικροί και μεγάλοι ήρωες που έδωσαν την ζωή τους για έναν αγώνα.

View original post 921 more words

Nikoleta

Αγαπάω τα βιβλία και την ιστορία, να ασχολούμαι με βιογραφίες ανθρώπων που έζησαν κάποτε και να ξεθάβω τα πιο κρυφά τους μυστικά. Μα πιο πολύ απο όλα έχω πάθος με την λογοτεχνία. Μπορώ να περάσω ατελείωτες ώρες παρέα με ένα καλό βιβλίο σε σημείο που να ξεχάσω να φάω και να κοιμηθώ, και φυσικά μου αρέσει να μιλάω για όλα αυτά. Οπότε... ναι, έχω σκοπό να ζαλίσω πολύ κόσμο... Σχολιάζω βιβλια στο goodreds, εδώ θα βρείτε το προφίλ μου https://www.goodreads.com/user/show/13362307-nikoleta. Προσφάτως έγινα αρχισυντάκτρια της στήλης βιβλίου της ιστοσελίδας Maxmag. Μπορείτε να διαβάσετε κείμενα μου κ εκεί.

Leave a Reply

