Σε ποιο βιβλίο θα θέλαμε να ζήσουμε;

Εμείς οι βιβλιόφιλοι έχουμε πιάσει βιβλία στα χέρια μας, που σίγουρα σε κάποια απο αυτά θα θέλαμε με κάποιον μαγικό τρόπο να μεταφερθούμε. Σε πολλά είναι τόσο όμορφο το μέρος το οποίο μας παρουσιάζει ο εκάστοτε συγγραφέας, που δεν θέλουμε να αφήσουμε κατω το βιβλίο. Εσείς έχετε σκεφτεί σε ποιο λογοτεχνικό κόσμο θα θέλατε να μπείτε; Η ομάδα του LovArt’s corner διάλεξε τα αγαπημένα της μέρη και σας τα παρουσιάζει:

Μαρία Παπαδάκη

Ο μαγικός κόσμος των βιβλίων του Χάρι Πότερ

Σίγουρα όσοι έχουμε διαβάσει αυτή τη σειρά βιβλίων της J.K. Rowling θα το έχουμε σκεφτεί. Ποιος δεν θα ήθελε να κάνει τα μαθήματα του σε ένα μαγικό κάστρο όπως το Χόγκουαρτς, να πετάξει με έναν ιππόγρυπα και μετά να πεταχτεί ως το Χογκσμιντ να πιει και μια βουτυρομπίρα; Πιστεύω πως είναι το πιο υπέροχο, το πιο μαγικό μέρος που έχει δημιουργήσει συγγραφέας.

l-php

Σε κάποιο μυστήριο της Αγκάθα Κρίστι

Πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου, όπως διαβάζω ένα βιβλίο της Αγκάθα Κρίστι, να εύχομαι να ήμουν εκεί. Και να παρακολουθήσω φυσικά την εξιχνίαση του απο τον μετρ του είδους, Ηρακλή Πουαρό, αλλά και για να ζήσω απο κοντά την αγωνία των υπόπτων, μεχρι να βρεθεί ο ένοχος.

pegasus_large_t_1581_106916649

Στον κόσμο του βιβλίου Αστερόσκονη του Neil Gaiman

Το έχω σκεφτεί αμέτρητες φορές πως κι εγώ αν ήμουν ο Τρίσταν θα είχα κάνει το ίδιο! θα είχα περάσει πάνω απο το Τείχος και θα εξερευνούσα ότι υπήρχε πέρα απο αυτό! Αυτό το μαγικό μέρος που δημιούργησε ο Neil Gaiman, είναι για μένα απο τα πιο όμορφα μέρη για να ταξιδέψει κανείς τη φαντασία του. Ιπτάμενοι πειρατές, ζωντανά πεφταστέρια, πανέμορφα πανηγύρια!

stardust-1920x1080


Νικολέτα Παπαδάκη

Σαν φαντασιόπληκτο παιδάκι που είμαι, εννοείται οτι λατρεύω να ταξιδευω στα βιβλία φαντασίας. Οπότε ένα μέρος που οποσδήποτε θα ήθελα να πάω είναι:

Μέση Γη, Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών του Τόλκιν.

Ναι εντάξει το ξέρω, έχει γεμίσει ο τόπος οργκς και ούρουκ- χάι αλλά βρε παιδιά προσπερνάς εύκολα το Σάιρ και το Σκιστό Λαγκάδι; Πραγματικά αυτό το βιβλίο, το πείραξε το μυαλό μου, όταν το πρωτοδιάβασα. Κάτι που ήμουν μικρούλα, κάτι που όπως είπα ήμουν (και είμαι φαντασιόπληκτη) κατέληξα να ζητάω από τις φίλες μου στο σχολείο να με φωνάζουν Emeldir! Αν θέλω να βρεθώ στην Μέση Γη; Hell yeah!

Άμπαρατ του Clive Barker

Ο ονειρικός παραμυθόκοσμος του Barker είναι εκεί οπού τα σουρεαλιστικά όνειρα της παιδικής μας ηλικίας ζωντανεύουν. Εκεί  στη μαγική χώρα στην μέση του αρχιπελάγους όπου κάθε νησί είναι και μια ώρα της ημέρας. Εκεί που κατοικούν πλάσματα πέρα από κάθε λογική. Εκεί που δεν υπάρχουν φυσικοί νόμοι και βασιλεύει το παράλογο, άγριο και πολύχρωμο… Ναι θέλω να πάρω ένα καράβι τώρα για το Άμπαρατ!

Δαιμονικές Μηχανές της Cassandra Clare

Δεν νομίζω ότι υπάρχει λογικός άνθρωπος που ονειρεύεται να φύγει από τις σημερινές ανέσεις και να βρεθεί στο γκρίζο, σκοτεινό ομιχλώδες, βρωμιάρικο Λονδίνο της βικτωριανής εποχής (άσε που μπορείς να πέσεις και πάνω στον Τζακ τον Αντεροβγάλτη… άπαπα). Σε ένα steampunk βικτωριανό Λονδίνο, που κατοικείται από λυκάνθρωπους, βρικόλακες, νεφελίμ, μάγους και ότι άλλο έχει πλάσει ο άνθρωπος στα εκατοντάδες χρόνια λογοτεχνικής φαντασίας όμως… δεν το ξανασκέφτεστε; Υπέροχος κόσμος, βέβαια αν βρισκόμουν εκεί δεν θα ήθελα να βρεθώ ως άνθρωπος καταμεσής όλων αυτών των πλασμάτων. Mία δόση μαγείας θα ήθελα να την έχω καλού κακού.


Κώστας Παπαδάτος

Πολλά τα βιβλία και διαφορετικοί κόσμοι σε κάθε ένα από αυτά. Η λίστα μου με τους τρείς αγαπημένους προορισμούς είναι η εξής:

 Jurassic Park – Michael Crichton

Σίγουρα ένα μέρος το οποίο θα ήθελα να μεταφερθώ έστω και για λίγο, είναι ο κόσμος του Jurassic Park  που έχτισε ο Michael Crichton. Ναι, γνωρίζω πως ανά πάσα στιγμή θα μπορούσαν να με πάρουν στο κυνήγι κουνούπια με μέγεθος πελεκάνου, ώστε να ικανοποιήσουν  τη δίψα τους  για αίμα ή να κολλήσω στο τεράστιο πέλμα ενός Βραχιόσαυρου.

Όπως και να΄χει, έναν ήρεμο καφέ στο  πάρκο, καθισμένος σταυροπόδι, θα τον έπινα.

Θερμά σώματα – Isaak Marion

Από περιέργεια και μόνο θα ήθελα να διακτινιστώ σε ένα μέρος “Walking Dead” τύπου. Tα τελευταία χρόνια έχω δει τόσες ταινίες και σειρές με ζόμπι θεματολογία, που πραγματικά πιστεύω πως αν ποτέ μεταφερθώ (για ένα σαββατοκύριακο όμως γιατί έχω και δουλειές) σε έναν κατακλυσμένο από νεκροζώντανους κόσμο, θα τα κατάφερνα μια χαρά. Θα προτιμούσα βέβαια τα Zombies που έχει δημιουργήσει ο Marion. Είναι πιο εκλεπτυσμένα και σκοτώνουν με το γάντι.

Forgotten realms, Underdark  – R.A. Salvatore

Στον χώρο του Heroic Fantasy κινείται ο κόσμος της σειράς  Forgotten Realms. Το Underdark  είναι το μέρος όπου ζουν οι νταρκ Έλφ και ένα σωρό ακόμα μοχθηρά πλάσματα όπως Όρκ, Γκόμπλιν, Σκράγκ και άλλα τερατάκια,  που δεν τα θέλω στην παρέα μου να σας πω την αλήθεια. Τότε θα μου πείτε τι θέλω εγω σε ένα κόσμο σαν αυτόν… Απλά να κάθομαι σαν τους παππούδες Στάτλερ και Γουόλντορφ του  Μάπετ Σόου,  να τρώω ποπ- κορν  και απ’ την ασφάλεια του απομακρυσμένου θεωρείου μου,  να χαζεύω οτιδήποτε συμβαίνει στον παράξενο τούτο τόπο.

6 comments

  1. Βασικά όλα τα παραπάνω θα ήταν τέλεια αν καθόμασταν σαν τους παππούδες του Μάπετ Σόου και απλά τα βλέπαμε, αλλιώς κινδυνεύουμε από ορκ, μάγους, δεινόσαυρους, ζόμπι, δολοφόνους κτλ κτλ κτλ!
    Τέλεια ανάρτηση! Μου φτιάξατε τη διάθεση!

    Liked by 3 people

Leave a Reply

