Βιβλιοπροτάσεις αστυνομικά- μυστηρίου απο το LovArt’s Corner.

Σε αυτό το κείμενο, η ομάδα του LovArt’s Corner σας προτείνει κάποια απο τα καλύτερα αστυνομικά- μυστηρίου βιβλία που έχει διαβάσει! Enjoy!

Νικολέτα Παπαδάκη

Ο υποβολέας/ Donato Carrisi

17208427

Ο εγκληματολόγος Γκόραν Γκάβιλα και η ομάδα του καλούνται να εξιχνιάσουν μια σειρά αποτρόπαιων εγκλημάτων. Όταν προστίθεται στην ομάδα και η Μίλα Βάσκες, ειδική στις εξαφανίσεις, όλες οι πλάνες καταρέουν η μία μετά την άλλη.
Σ
οκ, δράση, αναπάντεχα γυρίσματα της πλοκής και ενδιαφέρουσες πληροφορίες για το πώς λειτουργούν τα εγκληματικά μυαλά όλα συδυασμένα σε μία πραγματικά καλή αφήγηση. Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσα να ζητήσω από ένα τέτοιο είδος.


Αντίλαλοι νεκρών/ Johan Theorin

16151563Ένα βιβλίο που αν και ξεκινάει υποτονικά, και έχει σχετικά αργή πλοκή,  λίγο πριν την μέση παίρνει τα πάνω του, ανεβάζει ταχύτητες και είναι πραγματικά δύσκολο να το αφήσει ο αναγνώστης από τα χέρια του.  Η ηρωίδα της ιστορίας είναι μία κατεστραμμένη ψυχολογικά γυναίκα, ενώ το θέμα που πραγματεύεται ο Theorin, στην έναρξη του βιβλίου είναι η εξαφάνιση του 5χρονου παιδιού της. Ο πατέρας της ηρωίδας ο Γέρο-Γέρλοφ και η κόρη του, προσπαθούν να ενώσουν τα κομμάτια του πάζλ ώστε να λύσουν το μυστήριο της εξαφάνισης…

 Σε αυτό το βιβλίο ο Theorin αποδεικνύει για ακόμη μία φορά οτι είναι μάστερ στην σκιαγράφηση των χαρακτήρων και στην συγγραφή  ρεαλιστικών μυστηρίων.


Μαρία Παπαδάκη

Το νησί των καταραμένων / Dennis Lehane

b86305Απο τα πιο ατμοσφαιρικά βιβλία μυστηρίου που έχω διαβάσει. Το απομωνομένο νησί με τους παρανοϊκούς εγκληματίες και η εξιχνίαση του μυστηρίου μιας εξαφανισμένης γυναίκας ήδη με είχε ιντριγκάρει αρκετά στην υπόθεση. Όσο όμως πλησίαζα στο τέλος του βιβλίου, τόσο ένιωθα να μου κόβεται η ανάσα και να γυρίζω πανικόβλητη τις σελίδες του. Η έρευνα του ντετέκτιβ Μάρσαλ και η αποκάλυψη της αλήθειας είναι ίσως ένα απο τα πιο ανατρεπτικά φινάλε βιβλίων. Όσοι το έχετε διαβάσει ή έχετε δει την ταινία με καταλαβαίνεται.


Η εκδίκηση / Yrsa Sigurdardottir

Ένα βιβλίο που συνδυάζει άψογα το αστυνομικό 0005911_195μυστήριο με το υπερφυσικό. Η συγγραφέας δένει με δεξιοτεχνία δυο ιστορίες για να καταλήξει στο ανατρεπτικό φινάλε. Το κομμάτι της εξιχνίασης του εγκλήματος από μόνο του αποτελεί ένα από τα καλύτερα δείγματα αστυνομικής λογοτεχνίας. Σ’ αυτό έρχεται να προστεθεί το αλλόκοτο, το μεταφυσικό, το ανεξήγητο, κάτι απόκοσμο που πιάνει τον αναγνώστη του βιβλίου και τον τυλίγει σ’ έναν ιστό τρόμου. Πανέξυπνη ιστορία,  αριστοτεχνική γραφή.

“Μη φεύγεις. Μη φεύγεις ακόμη. Δεν τέλειωσα.”


Κώστας Παπαδάτος

To κόκκινο περίπτερο/ Robert Van Gulik

Ένα πολύ ωραίο βιβλίο με μπόλικη δόση μυστηρίου που διαβάζεται ευχάριστα, είναι το « To Κόκκινο περίπτερο» του Robert Van Gulik.
Στο «Νησί του Παραδείσου» (ένα μέρος που θυμίζει Las Vegas, πριν το Las Vegas) λαμβάνουν χώρα τρείς περίεργοι θάνατοι. Ο κεντρικός μας ήρωας, ο δικαστής “” (Με το “Πές τι τι τι έ τι τι του Αλκαίου απλή συνωνυμία) , αναλαμβάνει να διαλευκάνει την υπόθεση ανακρίνοντας τύπους και τύπισσες με ακόμα πιο περίεργα ονόματα, όπως Γαρίδας, Κάβουρας και Δαχτυλίδι από Νεφρίτη, βγαλμένα κατευθείαν από επιθεώρηση του Σεφερλή.

Πολύ διασκεδαστικό και ανάλαφρο. Καλογραμμένο και χιουμοριστικό σε σημεία. Αξίζει να του αφιερώσετε τον χρόνο σας.


Λευκός Τρόμος/ Ken Follet

Ο ήρωας μας Στάνλεϋ Όξενφορντ, έχει μια μικρή φαρμακευτική εταιρεία που κάνει έρευνες γύρω από θανατηφόρους ιούς. Παραμονές Χριστουγέννων καλεί τις δυο του κόρες με τους συζύγους τους, τον γιό και τα εγγόνια του, ώστε να περάσουν μαζί τη περίοδο των εορτών. Αντί να κάτσουν ήσυχοι τρώγοντας μελομακάρονα και τραγουδώντας το κλασικό jingle bells singing in the rain, αποκαλύπτονται τρομερά και θανάσιμα μυστικά. Ποιος τα ξεκίνησε όλα;  O Κιτ (ο γιός), o  οποίος σχεδιάζει να κλέψει μαζί με δυο μαφιόζους ένα νέο φάρμακο που αναπτύσσει η εταιρεία του πατέρα του, με σκοπό να το πουλήσει ώστε να ξεχρεώσει από τα χρέη του blackjack.

Χριστουγεννιάτικα ρε Κιτ; Χριστουγεννιάτικα;

Nikoleta

Αγαπάω τα βιβλία και την ιστορία, να ασχολούμαι με βιογραφίες ανθρώπων που έζησαν κάποτε και να ξεθάβω τα πιο κρυφά τους μυστικά. Μα πιο πολύ απο όλα έχω πάθος με την λογοτεχνία. Μπορώ να περάσω ατελείωτες ώρες παρέα με ένα καλό βιβλίο σε σημείο που να ξεχάσω να φάω και να κοιμηθώ, και φυσικά μου αρέσει να μιλάω για όλα αυτά. Οπότε... ναι, έχω σκοπό να ζαλίσω πολύ κόσμο... Σχολιάζω βιβλια στο goodreds, εδώ θα βρείτε το προφίλ μου https://www.goodreads.com/user/show/13362307-nikoleta. Μπορείτε να διαβάσετε κείμενα μου και στην στήλη βιβλίου της ιστοσελίδας MAXMAG.

7 comments

  1. Δεν έχω διαβάσει κανένα από αυτά τα βιβλία (έχω δει όμως το νησί των καταραμένων σε ταινία). Φαίνονται πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, πάντως. Τώρα που έχω ξεκινήσει λίγο-λίγο να διαβάζω τέτοιου είδους βιβλία, νιώθω ότι όλα γύρω μου συντελούν στο να ανακαλύπτω συνεχώς όλο και περισσότερα! Χαχα!
    Ευχαριστούμε για τις τόσες επιλογές! Καλό σαββατοκύριακοοοο! 🙂

    Liked by 1 person

  2. Λοιπόν μπράβο παιδιά! Με πετύχατε πάνω που ξεκινάω την εκδίκηση!!! Επίσης έχω δει και εγώ την ταινία Το νησί των καταραμένων και είναι μια απο τις αγαπημένες μου. Φαντάζομαι οτι το βιβλίο πρέπει να είναι πολυυυ καλό!!!

    Liked by 3 people

  3. Η εκδίκηση είναι όχι μόνο της Μαρίας αλλα και απο τα δικά μου αγαπημένα! Περιμένω πως κ πως να ακούσω την γνώμη σου όταν το τελειώσεις! Επίσης σε αυτό το στυλ σου προτείνω τον Υποβολέα, είναι πολύυυυ δυνατό!

    Liked by 3 people

  4. Εγώ πάλι είμαι ίσως απο τους λίγους που δεν έχω δει την ταινία “το νησί των καταραμένων’ κι έχω διαβάσει μόνο το βιβλίο. Θα την βάλω στο πρόγραμμα μάλλον για όταν ξεπεράσω το σοκ απο το βιβλίο. Η εκδίκηση είναι ίσως ένα απο την πεντάδα μου αγαπημένων βιβλίων αυτού του είδους. Σου εύχομαι να το απολαύσεις, αλλά να ξέρεις δεν διαβάζεται νυχτα!!

    Liked by 2 people

    • Μαρια μου ξεκινησα στην ουσια χθες βραδυ..Εχεις δικιο ειναι πολυ ατμοσφαιρικο και κοιταζεις μη σου βγει απο πουθενα κανένας! Χαχαχα! Οσο για την ταινια ειναι top για εμένα,αλλα πιστευω οτι το βιβλιο θα ειναι ακομα καλυτερο γιατι συνήθως έτσι γίνεται!

      Liked by 2 people

Leave a Reply

