Τα ωραιότερα εξώφυλλα βιβλίων

Εντάξει αγαπάω τα βιβλία γιατί κυρίως αγαπώ τις λέξεις, τις ιστορίες που μπορούν να διηγηθούν αυτά τα μαύρα μικρά γραμματάκια, που χωρίς πλάκα είναι η μεγαλύτερη εφεύρεση όλων των εποχών!

Θα το πω όμως… όσο καλύτερος άνθρωπος και να προσπαθώ να γίνω, πάντα θα δίνω σημασία και στο περιτύλιγμα! Τι να το κάνεις το περιεχόμενο όταν το περιτύλιγμα σου είναι εντελώς αποκρουστικό;

Εδώ θα βάλω 10 από τα αγαπημένα μου περιτυλίγματα, εεεεμ sorry… εξώφυλλα βιβλίων ελληνικών εκδόσεων που χωρίς δεύτερη σκέψη με έκαναν να θέλω να προχωρήσω την γνωριμία μου μαζί τους και στο περιεχόμενο!!!

9789603646693-1000-0788094

Το βιβλίο του Yeldham, θα το πω την αμαρτία μου, δεν το έχω διαβάσει, κακώς φαντάζομαι διότι παρατήρησα ότι την μετάφραση την έχει κάνει η εξαιρετική συγγραφέας Αναστασία Καλλιοντζή. Παρόλα αυτά το αγόρασα, κ δεν πάει χαμένο, κάθομαι κ το κοιτάω! Σαν ψυχάκι. Μα δεν γίνεται, αφού το βρίσκω εξαιρετικό, αυτό το χρώμα ανάμεσα σε μπεζάκι και σέπια, η μπορντούρα που θυμίζει παλιά κορνίζα, τα λουλουδάκια, οι ημιδιάφανες φιγούρες… εντάξει παίδες… είναι λαχταριστό!


9786185049225-1000-1037353

Το Γκόλεμ και το Τζίνι! Και το καμαρώνω και το έχω διαβάσει (παρεμπιπτόντως μου άρεσε πολύ). Λατρεύω το πετρόλ χρώμα και όπως θα καταλάβατε και από το από πάνω κείμενο, λατρεύω τις μπορντούρες, ειδικά τις χρυσές! Τι άλλο να πούμε; Ταξιδιάρικο!


9789604355075-1000-1161586

Αχ Confiteor confiteor … λατρεμένο μέσα έξω! Εντάξει, θέλετε και ανάλυση; Σοβαρά; Βιβλιοθήκη δείχνει, τι άλλο θέτε;


%ce%ba%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b4%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%ae_%cf%80%cf%81%ce%b9%ce%b3%ce%ba%ce%af%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%83%ce%b1

Έκλεισε η Platypus και έκτος απο τον καήμο των μισοτελειωμένων της σειρών μας άφησε και μία κληρονομιά απο εξαιρετικά εξώφυλλα. Πέρα απο τα χρώματα και την λάμψη, το χαρτί ειναι σκληρό γυαλιστερό και ποιοτικό! Χαζεύω παιδιά… σκέτη ομορφιά!


i_katara_tou_tigri

Α ρε Platypus… λοιπόν θα το πω! Ένας από τους λόγους που την αγαπούσα είναι ότι κρατούσε τα original εξώφυλλα των βιβλίων και δεν έβαζε ότι να’ ναι δικά της (όχι σαν μερικές μερικές, ονόματα δεν λέμε, οίκους δεν θίγουμε)! Την κατάρα του τίγρη την αγαπώ γιατί εκτός από την μουράκλα του αίλουρου έχουμε και την αίσθηση της αφής στο παιχνίδι! Ναι! ανάγλυφο εξώφυλλο, με μπορντούρα και με τα όλα μας.


2ad2f2664176a2af3d5df17231999483-png

Τον συγγραφέα δεν τον ξέρω (σκοτώστε με) το κείμενο δεν το έχω διαβάσει, το βιβλίο δεν το έχω! Το εξώφυλλο πάντως τα σπάει… σαν να μου μύρισε κανέλα; Ναι, έπαθα κ εγώ σύνδρομο “πολιτική κουζίνα” υπάρχει κάποιο problem;


9789604616893-1000-1143620

Το Αηδόνι. Πάλι πετρόλ, παλι χρυσό, πάλι ανάγλυφο, μάλλον παρατηρήσατε μια μανία ε;


%cf%84%ce%bf-%ce%ba%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b4%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%8c-%ce%ba%ce%bf%cf%81%ce%af%cf%84%cf%83%ce%b9

Κουρδιστό Κορίτσι. Υπάρχει ωραιότερο πράγμα απο το να περιγράφει μια εικόνα τον κόσμο του βιβλίου; Μια εικόνα χίλιες λέξεις… πόσο μάλλον μια εικόνα τόσο πετυχημένη όσο του συγκεκριμένου βιβλίου.


9789603648925-1000-1102680

Οι καταράκτες των ρόδων. Πάνω απο όλα είμαι ένα ρομαντικό κορίτσι! Αυτό θα πω προς υπεράσπιση μου!


pizap-com14754186300782

Μα γιατί ρε Anubis στάματησες την σειρά με τα συγκεκριμένα εξώφυλλά; Γιατί; Εχω μούρλα με τους προραφαηλίτες! Και μετά μαθαίνω οτι κυκλοφόρησαν πίνακές τους σε εξώφυλλα βιβλίων… μόνο που το έμαθα με καθυστέρηση 10 χρόνων… σνιφ… δεν πειράζει, συμβαίνουν αυτά…

Leave a comment